Pierścień centrujący likwiduje różnicę średnic pomiędzy piastą a otworem w feldze. Jest niezbędny do prawidłowego montażu większości felg aluminiowych. Dzięki niemu koło nie "bije" podczas jazdy, nie generuje drgań układu jezdnego i nie wydaje "dziwnych" odgłosów, szczególnie przy prędkościach rzędu 80-120km/h.
Pierścień centrujący likwiduje różnicę średnic pomiędzy piastą a otworem w feldze. Jest niezbędny do prawidłowego montażu większości felg aluminiowych. Dzięki niemu koło nie "bije" podczas jazdy, nie generuje drgań układu jezdnego i nie wydaje "dziwnych" odgłosów, szczególnie przy prędkościach rzędu 80-120km/h.
Pierścień centrujący likwiduje różnicę średnic pomiędzy piastą a otworem w feldze. Jest niezbędny do prawidłowego montażu większości felg aluminiowych. Dzięki niemu koło nie "bije" podczas jazdy, nie generuje drgań układu jezdnego i nie wydaje "dziwnych" odgłosów, szczególnie przy prędkościach rzędu 80-120km/h.
Pierścień centrujący likwiduje różnicę średnic pomiędzy piastą a otworem w feldze. Jest niezbędny do prawidłowego montażu większości felg aluminiowych. Dzięki niemu koło nie "bije" podczas jazdy, nie generuje drgań układu jezdnego i nie wydaje "dziwnych" odgłosów, szczególnie przy prędkościach rzędu 80-120km/h.
Pierścień centrujący likwiduje różnicę średnic pomiędzy piastą a otworem w feldze. Jest niezbędny do prawidłowego montażu większości felg aluminiowych. Dzięki niemu koło nie "bije" podczas jazdy, nie generuje drgań układu jezdnego i nie wydaje "dziwnych" odgłosów, szczególnie przy prędkościach rzędu 80-120km/h.
Pierścień centrujący likwiduje różnicę średnic pomiędzy piastą a otworem w feldze. Jest niezbędny do prawidłowego montażu większości felg aluminiowych. Dzięki niemu koło nie "bije" podczas jazdy, nie generuje drgań układu jezdnego i nie wydaje "dziwnych" odgłosów, szczególnie przy prędkościach rzędu 80-120km/h.