Pierścień centrujący likwiduje różnicę średnic pomiędzy piastą a otworem w feldze. Jest niezbędny do prawidłowego montażu większości felg aluminiowych. Dzięki niemu koło nie "bije" podczas jazdy, nie generuje drgań układu jezdnego i nie wydaje "dziwnych" odgłosów, szczególnie przy prędkościach rzędu 80-120km/h.
Skok: M14x1.5 Osadzenie: podkładka ruchoma Twardość: 8.8Klucz: 21Wykończenie: chrom
Skok: M12x1.5 Osadzenie: Stożek Twardość: 8.8Klucz: 19Wykończenie: Chrom
Prosty EMULATOR DRUGIEJ SONDY LAMBDA - pozbądź się błędu „CHECK ENGINE”!
Kątowy EMULATOR DRUGIEJ SONDY LAMBDA - pozbądź się błędu „CHECK ENGINE”! Płynna regulacja kata rozwiązuje problem dopasowania emulatora.
Skok: M14x1.5 Osadzenie: stożek Twardość: 8.8Klucz: 19Wykończenie: chrom
Skok: M12x1.5 Osadzenie: Stożek Twardość: 8.8Klucz: 19Wykończenie: Chrom
Pierścień centrujący likwiduje różnicę średnic pomiędzy piastą a otworem w feldze. Jest niezbędny do prawidłowego montażu większości felg aluminiowych. Dzięki niemu koło nie "bije" podczas jazdy, nie generuje drgań układu jezdnego i nie wydaje "dziwnych" odgłosów, szczególnie przy prędkościach rzędu 80-120km/h.
Pierścień centrujący likwiduje różnicę średnic pomiędzy piastą a otworem w feldze. Jest niezbędny do prawidłowego montażu większości felg aluminiowych. Dzięki niemu koło nie "bije" podczas jazdy, nie generuje drgań układu jezdnego i nie wydaje "dziwnych" odgłosów, szczególnie przy prędkościach rzędu 80-120km/h.
Długość gwintu: 40mm Skok: M12x1.5 Osadzenie: Stożek Twardość: 10.9 Klucz: 17
Skok: M12x1.25 Osadzenie:Kula Twardość: 8.8Klucz: 19Wykończenie: Chrom
Długość gwintu: 40mm Skok: M14x1.5 Osadzenie: Stożek Twardość: 10.9 Klucz: 17