Długość gwintu: standard Skok: M12x1.25 Osadzenie: płaska podkładka Twardość: 10.9 Klucz: 19 Uwaga: Aktualnie śruby wysyłane są w kolorze szarym DACRO
Skok: 1/2 cala Osadzenie: stożek Twardość: 8.8Klucz: 19Wykończenie: kolor czarny
Pierścień centrujący likwiduje różnicę średnic pomiędzy piastą a otworem w feldze. Jest niezbędny do prawidłowego montażu większości felg aluminiowych. Dzięki niemu koło nie "bije" podczas jazdy, nie generuje drgań układu jezdnego i nie wydaje "dziwnych" odgłosów, szczególnie przy prędkościach rzędu 80-120km/h.
Skok: M16x1.5 Osadzenie: podkładka ruchoma Twardość: 8.8Klucz: 27Wykończenie: chrom
Długość gwintu: 28mm Skok: M12x1.25 Osadzenie: stożek Twardość: 10.9 Klucz: 17
Skok: 1/2 cala Osadzenie: stożek Twardość: 8.8Klucz: 19Wykończenie: chrom
Skok: M12x1.25 Osadzenie: podkładka ruchoma Twardość: 8.8Klucz: 21Wykończenie: Chrom
Skok: M12x1.5 Osadzenie: Stożek Twardość: 8.8Klucz: 21Wykończenie: Kolor srebrny
Skok: M12x1.5 Osadzenie: Stożek Twardość: 8.8Klucz: 21Wykończenie: Kolor czarny
Pierścień centrujący likwiduje różnicę średnic pomiędzy piastą a otworem w feldze. Jest niezbędny do prawidłowego montażu większości felg aluminiowych. Dzięki niemu koło nie "bije" podczas jazdy, nie generuje drgań układu jezdnego i nie wydaje "dziwnych" odgłosów, szczególnie przy prędkościach rzędu 80-120km/h.
Długość gwintu: 36mm Skok: M14x1.5 Osadzenie: Kula Twardość: 10.9 Klucz: 17
Długość gwintu: 26mm Skok: M14x1.5 Osadzenie: Kula Twardość: 10.9 Klucz: 17