Długość gwintu: 60mm Skok: M14x1.5 Osadzenie: Kula Twardość: 10.9 Klucz: 17
Skok: M12x1.25 Osadzenie: Stożek Twardość: 8.8Klucz: 19Wykończenie: Chrom
Skok: M12x1.5 Osadzenie: Stożek Twardość: 8.8Klucz: 21Wykończenie: chrom
Numery OE:7H09192757H0919275C7H0919275E
Kątowy EMULATOR DRUGIEJ SONDY LAMBDA - pozbądź się błędu „CHECK ENGINE”! Płynna regulacja kata rozwiązuje problem dopasowania emulatora a regulacja przepływu pozwala na idealne ustawienie parametrów układu.
Pierścień centrujący likwiduje różnicę średnic pomiędzy piastą a otworem w feldze. Jest niezbędny do prawidłowego montażu większości felg aluminiowych. Dzięki niemu koło nie "bije" podczas jazdy, nie generuje drgań układu jezdnego i nie wydaje "dziwnych" odgłosów, szczególnie przy prędkościach rzędu 80-120km/h.
Długość gwintu: 45mmSkok: M14x1.25 Osadzenie: Stożek Twardość: 10.9Klucz: 17
Długość gwintu: 28mm Skok: M14x1.5 Osadzenie: stożek Twardość: 10.9 Klucz: 17
Skok: M14x1.5 Osadzenie: stożek Twardość: 8.8Klucz: 21Wykończenie: chrom
Skok: M12x1.5 Osadzenie: Kula Twardość: 8.8Klucz: 19Wykończenie: Chrom
Prosty EMULATOR DRUGIEJ SONDY LAMBDA - pozbądź się błędu „CHECK ENGINE”!
Pierścień centrujący likwiduje różnicę średnic pomiędzy piastą a otworem w feldze. Jest niezbędny do prawidłowego montażu większości felg aluminiowych. Dzięki niemu koło nie "bije" podczas jazdy, nie generuje drgań układu jezdnego i nie wydaje "dziwnych" odgłosów, szczególnie przy prędkościach rzędu 80-120km/h.